Komma igång med bloggen

Jaha då var det väl dags för första inlägget i bloggen.
Det var ju iofs nästan en evighet sedan jag skapade bloggen, men sedan blev jag inte nöjd med designen och då orkade jag inte göra om den. Jag vet, jag ÄR lat!

Det finns dock en del kvar att fixa med, men det gör jag en annan gång. Förresten, är det någon som vet hur man får bort den understrukna linjen under länkarna som står ute till höger på sidan? Jag tycker de är så fula!

Jaja, here it goes, mitt första blogginlägg i den här världen!

// Fanny

Kommentarer
Postat av: Erik

Snygg blogg! :)



Linjerna under länkarna ser ut att vara inlagda i css mallen, så antingen ändra i den, eller ta bort li-taggarna vid länkarna.

2010-02-15 @ 09:05:09
Postat av: Kristin

Jag tycker att desigen blev riktigt riktigt snygg! :)

2010-02-21 @ 16:26:17
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0