Torsdag - 100218

Dagen har varit ok, inte hänt något dåligt och inte heller något bra, en hysad dag helt enkelt.
Gårdagen däremot var en riktigt bra dag!

Jag körde till Kristianstad tillsammans med Håkan och hans mor Linda, det första vi gjorde var att springa in till JC för jag skulle köpa jeans. TACK LINDA för att du följde med! Det hade varit hopplöst utan henne, jag fick prova x-antal jeans innan jag blev nöjd, tror inte att jag har provat så många jeans på flera år!

Sedan gick vi in på H&M för att se ifall jag kunde hitta ett par "hemma-jeans" men icke, istället köpte jag en grå-rutig blus som var helt ok, ett pack trosor och ett par tights. Håkan och jag svängde också inom Gamestop men där fanns inget av intresse det var faktiskt riktigt tråkigt att gå in där. Vi körde sedan ut till Onoff och Håkan köpte sig ett nytt Xbox 360, för hans älskade AVP landar ju i brevlådan imorgon, vilket betyder att jag praktiskt taget är utan pojkvän den här helgen. Älskar dig Håkan! ♥

Igår fick jag också reda på att Aerosmith kommer till Rockfestivalen! Nu har de äntligen börjat släppa de BRA banden till årets festival, tyckte mest det var ett skämt att GNR skulle komma. Då ska vi se, vilka är värda att se i år?

- Steel Panther Förjävla bra band! Texterna är ju inte det vackraste, men vadå? Sångaren är riktigt bra och musiken är det bästa jag hört på länge!

- Danzig Har bara hört väldigt få låtar, Mother däribland, men de verkar sköna och är helt klart värda att se.

-
D-A-D Är väl inte direkt något som jag lyssnar på, men Håkan vill säkert se dem så det blir nog av att man tittar en sväng på dem också.

- UDO Accept är ju något man gillar, Håkan gillar very mucho, och de kommer säkert köra en del Accept låtar. Jag skulle gå bara för att se Udo himself !

- W.A.S.P Är såklart något man måste se! De kommer bara köra låtar från de två första albumen, men what the heck, det är ju några av de bästa.

-
Gary Moore Inte att förakta, han har en del bra låtar, kanske han kör några Thin Lizzy låtar med? Man vet aldrig.

- BILLY IDOL Nu jävlar börjar det ordna till sig! Det var när jag hörde att han skulle komma som jag verkligen bestämde mig för att jag skulle gå i år också! Behöver man ens säga något? BILLY IDOL!

- AEROSMITH Årets band -07 och antagligen årets band i år med! Håkans och mitt första riktiga kärleks-minne är från den spelningen, så det ska bli en otrolig upplevelse att få se dem igen.

Det var allt för tillfället, jag funderar på att skriva ett inlägg om de åren jag varit på rockfestivalen -07, 08 och 09. Kanske, om jag orkar.

// Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0