Tråkig Tisdag - 100216

Som rubriken lyder, tråkig tisdag! Jag har inte haft ett endaste piss att göra idag plus att jag har haft träningsvärk i hela kroppen sen träningen igår. Det enda jag har gjort idag är tittat på tv, spelat wow och gått med Troja.

Kvällen fortsatte som dagen, fast värre - Håkan repade! Jag hade ÄNNU mindre att göra. Egentligen skulle det behövts dammsugas men jag orkade verkligen inte med den biten idag!

Imorgon ska vi iallafall till Kristianstad, en liten ljusglimt den här veckan, jag behöver verkligen ett eller två par nya jeans, helst nya skor och lite nya tröjor också. Vi kommer antagligen köpa ett nytt Xbox 360 med eftersom vårat gick sönder igår. En sväng inom Gamestop också kanske, kolla lite GBA spel eller annat smått och gott. Kanske en sväng inom någon djuraffär också, Kiwano har ju tuggat sönder Trojas gammla korg så det blir till att  köpa en ny, eller kanske en BIA-bädd det återstår att se. De är ju betydligt lättare att hålla efter, bara att torka av med en fuktig trasa medan det tar EVIGHETER att försöka få bort all päls ur deras tygkorgar, man kan dammsuga i 20 minuter men man får ändå inte väck all päls, hopplöst!

Jag hoppas något av mina spel till GBA kommer imorgon, jag är ju nästan spel-lös :(, spelar bara lite på Castlevania: Aria of Sorrow eftersom det inte finns något annat att spela just nu.

Hoppas som sagt att morgondagen blir mer spännande än denna.

// Fanny



Vårt nyinköpta GBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0