2 timmar nördtime

Pfhew! Suttit vid wow i cirka 2 timmar för Black Temple, lång raid det alltså. Men det var värt det, jag fick min legpiece för tier 6, Gronnstalker's Armor så nu ska jag bli snygging! Fått en riktig wow period igen, ska lvl som fasen på min hunter nu och få upp rep med alla factions som jag bara kan, börjar med alla Alliance håller på med SW just nu, efter Alliance går jag nog över till Classic factionerna och efter det BC.

Det blev en liten nörd uppdatering men ändå, en uppdatering.
Nu ska vi titta på Buffy och mumsa chips.
Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Maria Mattisson

Haha, mycket man fattade av det ;D

2010-07-26 @ 06:22:24
URL: http://hkmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0