Grillnatta @ Tranås

Idag är det torsdag och Grillnatta i Tranås vilket innebär att alla affärer har öppet till klockan 22.00 och det grillas och spelas musik på torget. Vi körde upp dit vid 19. tiden ungefär, Nellie med band (The Voiceless) skulle spela kl. 19.30 och sedan skulle Rikard med band (Mats Olas Bluesband) spela.

Nellie var skitduktig! Alla i bandet gjorde ett riktigt bra gig :) bilder kommer senare!

Dagen i övrigt har varit riktigt mysig, var först iväg en sväng och badade med hundarna men påvägen dit stannade vi till vid Fridhem, min gamla ridskola :) Det var inga hästar där nu eftersom de var på bete men jag träffade Hans min gamla ridlärare :) Han har ju fortfarande kvar Gamza, syster till min gamla sköthäst Galliano, sv. halvblod. Det var roligt att se stallet igen, många minnen finns där :) De har byggt ut paddocken där vi red i ur och skur, sommar som vinter och där var vi allt tvugna att lära oss brodda ;)

Därifrån körde vi sedan vidare mot Torpön där vi badade med hundarna :) Kiwano han simmade på riktigt för första gången, SJUKT DUKTIG! Hoppas vi stärker hans muskler nu med simmandet.

Laddar upp en bild från ikväll när vi satt på ute altanen när det var solnedgång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0