Hemma från Rocken

Första kvällen på Rocken var UNDERBAR! Årets höjdpunkt helt klart!
Kvällens höjdpunkt var såklart metalbandet Steelwing, låten Roadkill är kick-ass!

Jag tillät också mig själv att spendera pengar, så jag har köpt två ringar (se bilden) som jag älskar! Sitter på högerhanden, en på pekfingret och en på ringfingret. Köpte en Whitesnake t-shirt med Slide it In trycket på, självklart från Bullshirt ståndet ;) Sist med absolut inte minst köpte jag mina nya älsklingar ! Ett par skitsnygga boots från New Rock (se bilden).

Nu bär det av till sänger, man ska orka med en till dag på rocken imorgon, hoppas på fint väder.

V I   S E S   P Å   R O C K E N !



Klicka på bilden för att se större

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0