Laddar inför SRF -10

LÖRDAG.
Idag har jag hämtat min lillasyster i Hässleholm. Imorgon ska hon till Hällevik för att gå på Girl Power Rock Camp, varar från söndag t.o.m. onsdag då de ska avsluta med en grym spelning ;) På onsdag är det såklart också första dagen på Rockfestivalen! Vi var och kollade läget idag, för att se ifall de satt upp skyltar för parkering än, men det hade de inte, men de hade kommit en bit påvägen ändå.
Taggar som fan inför årets Rockfestival, ska bli så fruktansvärt kul! Många härliga band, härligt folk och inte att förakta; otroligt god MAT ! Får hoppas på bra väder alla dagar.

Imorgon blir det att gå upp tidigt för att köra till stallet, ska hämta Emilia kl 07.15.
Nu är jag trött och ska sooova. Godnatt!


Min underbaring till lillasyster som ska vara i Sölvesborg i över en vecka! Wiiieee <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0