Sweden Rock Festival -10

NU ÄR DET FANIMEJ DAGS ! ÄNTLIGEN

Igår  (tisdag) var vi ute i Norje och tänkte skaffa parkering, dock var den inte öppnad ännu så vi körde vidare och parkerade tillfälligt på en lite mindre vanlig parkering sedan gick vi upp till marknaden.
Solen sken och stämningen började byggas upp inför årets festival, allt kändes SÅ rätt.
Det första man möts av när man kommer till marknaden var Painkiller solot och man känner direkt "HEMMA!"
Vi gick till biljettinlösningen och fick våra 4-dagars band + tidning, vi vandrade vidare och kollade de stånden som var uppsatta. Bl.a New Rocks stånd med boots och andra prylar, FYFAN vilka snygga boots de har, GE MIG, men de är aningens dyra.

Jag har iaf bestämt mig för att i år ska jag unna mig själv att köpa saker, så jag ska (förmodligen) köpa 1 st Whitesnake t-shirt med Slide it In tryck och kanske 1 st Thin Lizzy t-shirt. Jag vill köpa halssmycke, förmodligen ett pentakel (pentacle), och ringar, jag gillar ringar! Sedan kommer jag säkert ramla över fler saker som jag vill ha.

Idag är dagen som följande

- Ut och gå med hundarna en lång sväng
- Hem och byta om till ordentliga kläder (läs:festivalklädsel)
- Ta med paraply och sittunderlägg och köra till Hällevikslägret där min syster ska avsluta sin lägervecka med en spelning på scenen där.
- Pumpa däcken på bilen
- Köra till Norje och skaffa parkering
- Till Rockfestivalen ! S E E   Y O U   T H E R E !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0