Långhelg - 100512

Ja nu är det äntligen lite helg för mig, har varit i stallet 6-7 dagar i veckan nu i några veckor, kan blir skönt med lite ledigt nu. Är ledig imorgon för det är röd dag, sedan bad jag om ledigt på fredag för jag ska spendera lite tid med min familj i Tranås :D De kommer antingen ner till oss eller så kör jag upp till dem :)
På lördag - söndag är det tävlingar på Bokeslätt, får upp och kika lite på det också!

Förresten är jag lite less på det urtråkiga väder som vi haft idag :( Fruktansvärt regnoväder!
Bara för att lätta upp stämningen så lägger jag upp lite bilder från igår, då jag dels red Medyk en sväng i skogen och vi var ute och gick med vovvarna vid brukshundsklubben.

















Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - En hästmänniskas vardag

Vad har du för kaera/objektiv? :)

2010-06-02 @ 22:49:12
URL: http://fridaelmlundare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0