Videor från hoppträningar

Jag lovade ju litegrann innan påsk att jag skulle ladda upp videorna från när jag hoppade lite på Dex, så jag tänkte länka till dem här, vet inte om man kan eller hur man gör om man ska ladda upp vidorna så man kan se dem på bloggen, någon som vet hur? Får gärna tipsa isåfall :)

Videon är från sist när jag hoppade Dex, och det är bara uppvärmningshinder, jag klarade inte av att hoppa mer den lektionen pga min rygg tyvärr :( Och jag vet att det ser hafsigt och schafsigt ut, men Dex är väldigt stor och tung och verkligen inte den typen av häst som jag brukar rida, så därför orkar jag inte riktigt med att rida honom ordentligt, exempelvis så kommer vi i fel galopp en gång för han ville inte byta osv. 


http://www.youtube.com/watch?v=GJ9_z1HO_jY


Jag tänkte egentligen ladda upp en video på mig och Scott också från förra året, men det gick inte pga musiken som jag lagt till så det sket sig, jag orkar inte fixa nytt så jag laddar upp den videon en annan gång :)

Kommentarer
Postat av: Frida

jag vet hur men svårt att förklara:D

2011-04-26 @ 21:32:02
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0