Dålig updat

Ja jag vet, jag suger på att uppdatera bloggen!

Nu har det iaf varit jul och jag har fått massa fina julklappar :) Bla en hoppkurs som jag går på just nu på Bokeslätt för Bettan. Hoppar Scott såklart!
Köpte nya stigbyglar igår, de var supersköna att rida i! Jättebra stöd och fjädring :) de var de breda svarta platsstigbylarna från Börjes för er som kanske undrar.


Imorgon blir det att åka till stallet runt halv nio tiden och rida Medyken lite innan hoppkursen börjar klockan 10.
Efter kursen ska jag rida Ritchie och Yellow också så det blir mycket ridande imorgon :) Tur att jag vet hur jag ska stretcha ryggen nu för att inte bli stel och få ont.


Gammal, gammal bild som varken gör mig eller Medyk rättvisa då han biffat till sig ordentligt och jag fått mycket bättre sits (och snyggare utrustning ;) ) Tagen bara några månader efter han kom då jag red honom i flera månader och under sommaren :) Ska bli kul att se hur mycket han utvecklats sen sist jag red honom vilket är väldigt länge sen nu.

Kommentarer
Postat av: Tova

Fin blogg! :D Följa varandra via bloglovin'? :)

2011-12-29 @ 17:02:53
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Postat av: Emelie

HISS för stigbyglarna :D haha, fan jag köpte ju ett par plattor som hör till mhstövlarna, det är då till de "vanliga" stigbyglarna.. Men jag fixar det inte !

Jag fick kramp i vaden för stigbygeln var så "smal" :D haha, jag kan inte va utan mina breda nu

2011-12-30 @ 18:53:07
URL: http://my.opera.com/LilGordon/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0