Ta upp bloggandet igen?

Det är ju frågan om man orkar det alltså =P
Det är ju rätt så jobbigt att blogga ibland tycker jag, så fort jag får krav på mig så tycker jag att allt känns jobbigt!
Men samtidigt så tycker jag att det är rätt så roligt att blogga, iaf om jag vet att nååågra läser den då och då.

Om jag fortsätter blogga så kommer det mest att handla om hästar & ridning eftersom jag rider väldigt mycket just nu. Och såklart om våra hundar, Troja och Kiwano, deras träning osv.

Min ridning ser just nu ut såhär:

Måndagar
Sitsträning - Olofström
Ridlektion - Bokeslätt

Tisdagar
Dressyrträning - Olofström

Onsdagar
Hoppträning - Bokeslätt

Torsdagar
Hoppträning - Olofström

Och sedan varannan söndag är det träning för Pia Sohl på Bokeslätt, det blir rätt så mycket ridning men det gillas =)

Slänger kanske upp ett inlägg senare om dressyren för Pia idag.

Hej svejs sålänge!

Kommentarer
Postat av: Reby Solo - Hundbloggare

Jag ser gärna att du bloggar mycket! Så min röst har du iallafall.

Jag tycker det är tråkigt att det finns så få läsvärda hundbloggar.



Förstår hur det är med pluggandet och det, har själv sjukt mycket i skolan men det är lite så att bloggandet gör att jag inte segar ihop och tycker allt är piss.

2011-02-20 @ 20:48:11
URL: http://reby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0