Hopplöst!

Aaaaaah jag blir så arg och irriterad! Mina ögon fungerar inte alls som de ska och jag blir tokig!

Lite bakgrundshistoria
När jag var mindre och bodde hemma i Tranås så hade jag sånna otroliga problem med mina ögon, de kliade och sved och gjorde fruktansvärt ont, det känder som jag hade fått en näve gruskorn rakt upp i ögat under ögonlocken som låg och skavde hela tiden. När jag kliade (för det var omöjligt att låta bli så ont som det gjorde) så bildades det en typ av trådar i ögonen som jag kunde dra ut själv (låter skitäckligt och det är det också).
Var hos läkare och optiker men ingen vet vad trådarna är för något, lite löst har de sagt att det beror på pollen så jag knaprade pollentabletter och fick både ögondroppar och ögonsalva men inget av det hjälpte...

Nu har jag inte märkt av detta sen jag flyttade till Sölvesborg och en period innan dess, har alltså inte haft ont i ögonen alls på över 4 år. Tills nu...
Har sedan någon vecka tillbaka haft otroligt problem med mina ögon igen och jag hade glömt hur ONT det gör och hur obehagligt det är. Även om jag nu låter bli att klia ( för jag vet ju att det bara blir värre ) så kommer de här trådarna ändå och de lägger sig som en jäkla mask över pupillen och slingrar sig så jag ser ju ingenting!!!
Försökte sitta och läsa innan för att tänka på någon annat, men jag kunde inte läsa för det var en massa trådar i ögonen som gjorde synen helt ofokuserad, jag antar att det är så det känns när man behöver glasögon, man ser sjukt suddigt. Och jag vet fortfarande inte vad det är som gör detta! Och jag har ingen aning om vad jag ska göra åt det, är bara så sjukt less på det.

Var bara tvungen att skriva av mig irritationen lite...

Kommentarer
Postat av: Maria Mattisson

Usch, låter hemskt! Hoppas det försvinner snart <3 :)

2011-07-19 @ 21:38:14
URL: http://hkmama.blogg.se/
Postat av: Carro

Svar på din kommentar: Hahah, han ser lite knubbig ut på bilden men tjock är han inte :)

Jaa, Akilles blir en riktigt fin kille! Fått mycket beröm hur hans psyke är och hur fin han är ^^,

2011-08-11 @ 02:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0