Festival bilder

Nu var Sweden Rock Festival 2011 slut, och det känns otroligt... tomt. Känns som om festivalen knappt hann börja innan den tog slut :( Men det var otroligt kul i år!
Bättre väder än de två tidigare åren så jag var nöjd iallafall :) Det finns inte mycket som slår att sitta på rocken, lyssna på bra band och äta god mat I SOLSKEN! Och vara där med roliga människor såklart.
Vi var rätt så många i år :) eller ja, några fler än vi brukar iallafall och det var också roligt!

Banden som vi såg i år var i följande ordning

- Rhino Bucket
- Crashdïet
- Hardcore Superstar
- Accept
- Saxon
- Judas Priest
- Stryper (som vi även fick träffa på deras signering AWESOME)
- Rob Zombie
- Helloween
- Whitesnake
- Angel Witch
- Styx
- Kansas
- Black Label Society
- Thin Lizzy
- Ozzy Osbourne

Försökte fota så mycket som möjligt och om jag får säga det själv så är jag otroligt nöjd med kvalitén på bilderna detta året, jag lär mig mer och mer hur jag ska använda telet för att få ut så mycket som möjligt av det och jag tycker det syns på bilderna.
De första gångerna vi gick in på området så försökte jag gömma kameran lite för man fick inte ta med sig hur långt objektiv som helst tydligen, satt en bild vid ingången med en systemkamera med tele och ett stort kryss över... Fick höra både att det inte fick vara över 20 cm långt och att det inte fick gå över 300mm men jag kom iallafall in alla gånger även att de tittade lite misstänksamt på mig vid olika tillfällen men ingen sa något.

Tänkte slänga upp några bilder som jag är väldigt nöjd med, är inte klar med all redigering ännu dock.

Ytterligare några bilder på Crashdïet





Saxon




My alltime favourites JUDAS PRIEST




Jag gillar verkligen lasern på den här bilden :)





Stryper






Kommentarer
Postat av: Håkan

Du är så jäkla duktig älskling! <3

2011-06-13 @ 20:49:13
URL: http://stryped.blogg.se/
Postat av: Maria Mattisson

Man kan tro att det är ett annat objektiv ;)



Skit snygga bilder!! :D

2011-06-13 @ 22:10:28
URL: http://hkmama.blogg.se/
Postat av: Emelie

najs !! :)

2011-06-13 @ 22:40:29
URL: http://my.opera.com/LilGordon/blog/
Postat av: Malena

Men SHIT vad duktig du är!!!! Jag blev ju helt såld!!! Du MÅSTE ta kort på min son åt mig :) KRAM

2011-06-15 @ 13:53:01
URL: http://valjelivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0