Första skogsrundan

Idag red jag ut Monique för första gången i skogen tillsammans med en annan ryttare och det var supermysigt :)
Vi red ingen jättelång runda utan mest en promenad runda så att jag kan se hur vägarna ser ut och så.
Hittade en del fina öppna ställen där man kan trimma lite också.
Moniques ägare skulle iväg snart, till Norge tror jag så jag skulle rida söndag, måndag och tisdag :)
Hästen är jättemysig, hon är otroligt snäll och känslig precis som jag vill ha det men ändå lite envis (hon är ju ett sto haha) så hon kräver lite övertalning ibland men det är bara sådant som är roligt att ha och göra med så jag ser verkligen fram emot den här sommaren tillsammans med henne :)

Hela stallet och området är väldigt mysigt, ett lite äldre stall med vasstak och boxar med låga trädörrar, rött och vitt är det inuti :)

Längtar till söndag!

Kommentarer
Postat av: anni

sv: tack! :D ska blir grymt!

2011-06-28 @ 23:23:01
URL: http://teamoveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0