Jobbsökande

Att vara arbetslös är verkligen ingen höjdare :(
Jag har redan börjat vända på dygnet, sitter uppe till 3 tiden på nätterna och kollar på Grey's Anatomy för att gå upp framåt middagstid dagen efter....

Idag har jag iallafall skickat iväg en ansökan till ett jobb som jag verkligen vill ha och som skulle passa mig som handen i handsken! Hoppas jag får svar snabbt, orkar inte gå och hoppas på något hela sommaren för att sedan få ett nej. Ni får veta vilket jobb det var när jag får beskedet ;)

Men det där med att skriva personligt brev! Vad ska man skriva? Eller, jag vet ju vad man ska skriva men det är så svårt att veta hur man ska skriva det och hur mycket det är ju till väldigt stor del det personliga brevet som avgör om man får jobbet eller inte.

Känner att det är mycket på G med bildredigering nu med, har en beställning sen den lokala hopptävlingen för häst som var för några veckor sedan, resten av bilderna sen SRF-11 ska skriva ut dem och sätta upp de bästa bilderna i ramar på väggen :) sedan ska jag redigera klart bilderna från skolavslutningen och ta med dem på lördag när vi förhoppningsvis ska träffas hos Anna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0