Slö dag

Japp, idag har det varit en riktig slödag. Gick upp ur sängen någon gång efter tolv, satte motionscykeln framför tvn och cyklade 20-30 min. Sedan gick jag in i duschen och stod där en stund och bara njöt av det rena svalkande vattnet, underbart!

Sen körde vi en sväng till Eko-hallen, köpte lite bodylotion, hundleksaker och hundgodis och lite annat strunt.
Sedan körde vi vidare in till Kristanstad och var onyttiga på MacDonalds.

Vi har precis börjat ta upp spårningen igen med Kiwano, vi pysslade lite med det när han var liten men sedan tappade vi intresset för det. Så det var ju som att börja om från start igen men idag gick det superbra!
Kiwano tog spåret direkt och sprang som en galning efter det, lite för fort ibland så han tappade spåret lite men kom tillbaka till det direkt igen och sedan var han supernöjd och jättelycklig hela resterande delen av promenaden :) Vår fina lilla schäfer! Ska fortsätta spåra en hel del med honom nu så att vi kommer igång ordentligt och jag ska börja träna agility ordentligt igen, har inte tränat mycket alls sedan kursen slutade tyvärr :/  Men imorgon ska jag rida ut på La Monique, ska bli spännande :) så då hinner jag inte med mycket träning på kvällen. På tisdag ska det byggas bana på Bokeslätt inför P&J på onsdag så då kanske jag åker upp där en sväng med Kiwano.

Annars så händer det inte så mycket, jag längtar galet mycket tills vi ska köra till Tranås, saknar familjen riktigt mycket just nu... men snart så ska vi åka hem :) jag säger fortfarande hem om Tranås, för det är mitt hem, Sölvesborg är mitt tredje hem, Gotland mitt andra och Tranås mitt första =P Längtar väldigt mycket till Gotland också, dit ska vi i början av augusti <3 wonderful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0