Några timmars redigering

Nu har jag ont i högerhanden efter ca 2½ timmars redigering av hoppbilder. Pga objektivet jag har på (som tyvärr är det enda telet jag har) så blir både ljuset, skärpan och färgerna sugigt dåliga så jag får sitta och efterarbeta bilderna i Camera Raw + lägga på stämpeln i PS, så det tar en liten stund att redigera över 50 bilder som jag har gjort nu.

Det blir ju för många bilder att lägga upp här så jag kommer skapa ett album på min facebook där man kan se alla bilderna. Ni får dock några exempel därifrån nu :)

(OBS! Bilderna är förminskade därför är det sämre färg, kontrast och skärpa här på bloggen än vad de är på riktigt)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0