Photoshop igen

Ja nu har jag suttit och pillat med en till bild i Photoshop! Älskar den nya tekniken som jag använder när jag frilägger bilder, den är super! Jag behöver bara öva tills jag kan göra det riktigt bra.
Det ser fortfarande lite konstlat ut så jag behöver definitivt öva mera men jag tycker ändå jag är på god väg :)
det är ju alltid svårare att frilägga något med mycket hår/päls för det ser gärna avhugget ut.

Det finns några saker som jag vet att jag måste göra annorlunda till nästa gång, det såg jag när jag gjort klart den nyaste bilden som jag kommer slänga upp nederst i det här inlägget.

Men vad tycker ni? Är det något som är värt att lägga ned tid på för att kunna bli bättre och göra snyggare friläggningar? Vill gärna ha massor av tips och kritik på dessa bilder för jag vill veta vad jag kan göra för att få dem att se bättre ut så nu får ni se till att kommentera ! :)

Den oredigerade varianten


Den frilaggda bilden




Kommentarer
Postat av: Maria Mattisson

Det ser grymt bra ut! :D:D



Sv. Skit också - jobbar på söndag o jobbar på torsdag! :/

2011-05-27 @ 22:12:05
URL: http://hkmama.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaa ! Ser skitbra ut :) önskar jag kunde med photoshop över huvudtaget ! haha, vill också kunna göra såhär !

2011-05-28 @ 08:47:45
URL: http://my.opera.com/LilGordon/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0