Video från hoppträningen

Här är en liten video från hoppträningen igår (onsdag).
Är väl medveten om att det blir för segt ibland och att han skulle ha varit mer framme, då hade vi inte fått in de där extra stegen innan några av hindrena. Men jag är så osäker på att driva på Scott för det är inte alltid man får tillbaka honom ;P

Jag skulle ju ha agility träning egentligen 18.30 men eftersom hoppningen höll på till 19.00 så fick jag komma senare, men jag gick ändå lite tidigare från hoppningen eftersom den oftast drar över lite och därför hoppade jag min sista runda innan vi höjde för att jag skulle bli klar i tid, så därför är inte hindrena så höga heller :) 




Kommentarer
Postat av: Maria Mattisson

Funkar ikke att titta på.. Har du någon musik till?

2011-05-05 @ 22:17:03
URL: http://hkmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0