Insert title here

Känner mig något tom i huvudet idag, därav den väldigt inspirerade rubriken.
Hade hand om stallet idag på bokeslätt, var där till 12 tiden ungefär då vi var klara.
Tycker det är mysigt att gå omkring och fodra hästarna helt själv på morgonen innan någon annan kommit till stallet, rogivande :)

Efter det körde jag hem och vilade en sväng, sov jättedåligt inatt så kändes som att jag behövde ta igen litegrann.
Var ute en kort sväng med hundarna och sedan körde jag till Nymölla.

Jag tänkte bara rida lite lätt i paddocken idag och när jag gick in där med Monique så kändes hon nästan mer död än levande haha! Hon gick med halvslutna ögonlock och släpade benen efter sig, nästan så jag tyckte synd om henne. Så jag tänkte iallafall bara rida en kort sväng och inte något krävande, bara lite så hon fick röra på sig.
Men när jag väl satte igång så vaknade hon till rejält och blev jättepigg och arbetade på framåt.
Jag blev lite imponerad faktiskt när jag samlade upp henne och red skänkelvikningar, fram- och bakdelsvändningar samt lite tempoväxlingar, hon trampade på som om hon aldrig gjort något annat haha :D jag satt nog med ett fånigt leende på läpparna under skänkelvikningarna för det gick så lekande lätt.

Orkar inte skriva mer än så =P imorgon ska jag ta lilla Scotten och rida ut en sväng tillsammans med Maria och Steffie :) ska bli mysigt!

Kommentarer
Postat av: Emelie & Gordon

Visst hade de vart kul att ha råd med egen, blä, känner samma, Putte växer i mina ögon för varje dag !

Och idag har jag sett hans pigga sida ! Wohoo äntligen, haha, idag gaaasade han som attan när vi galoppade över fältet ! Har iofs en teori om varför...magen kurrade på honom hela rundan, så kanske han ville ta en snabb runda för att komma snabbt hem.. ?! haha, men jag kan ju hoppas att han är piggare på riktigt ! Kommer du till P&J på onsdag ? :)

2011-09-25 @ 21:28:09
URL: http://my.opera.com/LilGordon/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0