Makeover

Nu har bloggen fått sig en makeover igen, var på tiden tycker jag!
Den får väl hålla så nu under hösten och vintern så får vi se vad jag hittar på till nästa vår/sommar.
Alltid lite kul att fixa med bloggen och ändra färger lite matchande med årstiderna. Tycker nog att grönt/gult är sommar och blått/vitt + lite mörka höstfärger som mörkt rött/orange är mer åt höst och vinter.
Headern blev väl inte den snyggaste denna gången, men jag orkade sitta och pyssla med den länge alls så jag bara slängde ihop lite, så den får se lite b ut men det får va denna gången.

Ska snart sticka och rida ut en sväng med Monique, blir bara en skrittrunda i skogen idag då jag är sjukt stel i hela kroppen, orkar knappt lyfta armarna, nyckelbenet på vänster sida har fått sig en smäll och jag har ont på några ställen i ryggen, usch och fy, landa på ryggen är inte så himla fiffigt faktiskt.
Men Monique blir nog så nöjd bara hon får ut och frusta lite :) Imorgon får det nog bli en lång skogsrunda eller ett pass i paddocken, beror lite på hur jag känner mig. På lördag blir det iaf skogen och på söndag är det dags för Pia träning med Scott :) taggad som bara den!

Känns kyligt ute, blir nog till att ta fram den härliga dunvästen idag :) Mys!


Kommentarer
Postat av: frida

Supersnyggt!:D

Gillar headern :D Mycket snyggare än min ;)

2011-09-22 @ 14:35:51
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0