Öland

Hemkommen ifrån Öland och allt jag orkar skriva nu är att jag är såååå glad över att få se mina älskade fyrfotingar igen, Håkan med såklart men vi har ändå haft kontakt via telefon, hundarna har jag inte träffat, hört eller sett något om sen i fredags. Det känns som en halv evighet att vara utan hund en hel helg.
Har varit borta ifrån Kiwano några gånger och saknat honom massor, men jag har då alltid haft Troja med mig att ta hand om och då har inte saknaden blivit lika stor =P att inte ha en hund att morgon/natt kissa har känts VÄLDIGT konstigt.
Men nu är jag hemma hos dem igen och de blev överlyckliga när matte kom hem :'), Kiwano fick tillochmed hoppa upp en sväng i sängen här innan, men säg inte det till någon :D


Mina älskade tokar <3 skulle inte klara mig utan er!


Kommentarer
Postat av: Emelie

De tycker jag :) 80 o 90 blir la bra ? :D

2011-09-11 @ 22:01:06
URL: http://my.opera.com/LilGordon/blog/
Postat av: Hanna

Sv; Ja Melwin är hemma när jag är på lektion, vilket fungerar utmärkt. Han visar inga tecken på stress, att han mår dåligt, eller något åt det hållet för isåfall skulle jag givetvis göra något åt det.



Och det med en seriös kennel? En kennel tar oftast inte en kull per år, eller? Tollare, är fortfarande ganska ovanliga i Sverige, och ibland svåra att få tag i. Oftast får man tinga 1-2 år innan kullen kommer.



Jag har velat ha hund sen jag var väldigt liten. Jag har sparat pengar, läst på allt jag kunnat om hundar, försökt med allt jag har att ge min hund ett bra liv. Så din kommentar känns inte så jätterolig att få. Din kommentar om att mitt köp inte var genomtänkt eller planerat är bara skitsnack!



Förstår inte att någon, som inte vet vem jag är överhuvutaget, inte vet ett smack om hur min hund mår, kan yttra sig om en sådan sak. Jag fattar inte det! Hundar är olika individer, så det sättet du uppfostrat din hund, kanske inte passar på min. Så om du ska sitta här och kritisera mig, samt säga att mitt köp av hund inte var genomtänk eller planerat, kan du lika väl vara tyst.

2011-09-12 @ 19:04:48
URL: http://hhannaglaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0