Pay&Jump

Igår var det ju Pay&Jump på Bokeslätt och meningen var att jag skulle vara med på 80:n med Scott, men eftersom jag har ont i ryggen så bestämde jag mig för att strunta i det, vill verkligen inte riskera att få så otroligt ont som jag hade för ett halvår sen ungefär, ALDRIG MER!

Men jag körde in till Boke vid ett tiden för att hjälpa Maria när hon skulle rida och småskutta med Steffie, tog med kameran också så det blev lite bilder =) Troja följde också med, hon var sååå duktig, hela dagen ! Låg utanför paddocken när jag fotade och hade visserligen jättetråkigt för hon hade ju hellre velat springa omkring, men kvar låg hon, helt still :)
Sen började P&J:en, jag skulle filma både Evelina när hon hoppade Cossan och Missan, och sedan Emelie när hon hoppade Putte, det gick jättebra för båda två :)
När de sen hade hoppat så gick jag och Troja in i stallet, jag ställde upp Scott och ryckte hans man lite till, tyckte att den fortfarande var lite för lång =P Troja hon låg och tittade på i stallgången.

Ska iväg och rida Monique senare, bara en skrittrunda i skogen tror jag, pga min rygg så vill jag inte göra mer.
Sen är det lydnad/agility träning på bruks :) ska dit med båda vilddjuren får se hur det går haha!


Maria & Steffie

Älskar att fota hästar/ridning, hur kul som helst! :) Så jäkla dåligt att man inte kan fota sig själv med ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie & Gordon

Tack för att du filmade ! :D han är piiiigg nu !! Inte alls samma tröghet framför hinderna o i svängarna som på Snappis ! Han har börjat med att bocka när jag rappar till han eller som igår ; bara bankade till han för han var lat ! Haha !

Fastnade vi på några bilder ? :)

2011-09-29 @ 13:41:03
URL: http://my.opera.com/LilGordon/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0