Skogstur

Idag red jag Monique en sväng i skogen, hann ut innan regnet kom, SKÖNT. Hatar att bli blöt!
Red inte så långt eller mycket för jag ska trimma en sväng i paddocken imorgon tänkte jag, så det fick bli en lugn skogsrunda. På vägen tillbaka styrda jag ut henne på en äng och travade volter i bägge varven. Hon är ju rätt så spänd lilla damen och har väldigt svårt för att slappna av, ännu mer när vi rider ute i skogen.
Men efter lite jobb så slappnade hon av riktigt fint, kändes mjuk och fin i hela kroppen och VILKEN känsla det var att rida de där få varven med en helt avslappnad häst, kändes lite som att flyga fram mjukt i luften, otroligt.

Blev inget långt inlägg men en liten updat. iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0