Stadspromenad

Är lite trött på att gå i skogen med hundarna så vi tog en promenad på stan idag istället :)
Det verkar lite som att Kiwano kommit it i 2-års trotset, INTE kul kan jag lova...  tar en evighet att få honom att söka kontakt, han brukade ha så himla lätt för det innan men nu så är han väldigt självständig på promenaderna och jag tycker det är jobbigt!
Han drar mer också, inte konstant men om han vill fram till något, en lyktstolpe exempelvis så springer han dit vare sig jag vill det eller inte typ, han verkar inte märka att det hänger en matte i andra änden av kopplet, mycket frustrerade!
Men efter en stund så släppte det och han blev vanliga underbara Kiwano som gick och sökte kontakt med matte hela tiden.

Till helgen blir det en resa till Öland med släkten :)
familjen från Tranås ska dit- mamma, pappa, nellie & gabriel
mormor och morfar från gotland ska dit
morbror från gotland med fru och kusinerna gustav & anton ska dit
morbor nisse från skåne med fru ska dit +deras tre döttrar med sambos ska dit
så vi blir en fin samling :)
Jag ska förmodligen åka med Nisses familj då de kör förbi Sölvesborg påväg mot Kalmar.

Imorgon är det hoppträning, får se vilken häst jag bestämmer mig för att hoppa, Cosa Nostra eller Scott.
Kommer kanske en liten updat. efter det imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0